Tuesday, April 30, 2013

Hantaran Tunang

Hujung Bulan May nie adik iparku bakal jadi tunang orang.hihihi....so, aku punyer tugasan yang paling penting untuk diselesaikan...Kena wat hantaran.OK...xjd masalah pun sbb mmg aku punyer minat kat situ. So, aku pun mulakan agenda mencari bahan2 utk wat hantaran. tempat yang dituju adalah Astana Mayang Sari yang terletak di Nilai 3. mmg memcm bahan untuk wat hantaran dapat kita cari kat sini. yang penting, aper yang dicari pasti akan jumpa...

 Tadaaa........Dah siap bekas hantaran untuk adik ipar aku yer...yang nie utk letak kuih, coklat, and xtau lagi yang lelain tu nak letak aper.hihihi...tunggu time majlis nnt, aku upload gambo lagi k...

 Ini plak satu2nya bakul untuk letak buah-buahan. mmg direka khas utk letak buah-buahan.lelain barang adalah dilarang sama sekali.hihihi...


dedua pic nie plak adalah untuk tatapan anda2 yang nk cari idea untuk hantaran yer..ini hasil tangkapan gambo ku di Astana Mayang Sari..mmg rambang mata jer tgk nie semua...

Klu ader sesaper yang nak tempah hantaran kat aku pun bleh yer...aku akan buat berdasarkan bajet yang korang bagi...so, klu bajet besar meriah la hantarannyer n klu bajet kecik pun akan aku ikhtiarkan utk dapatkan hasil hantaran yang cantik2 n memuasakan hati korang. bleh email kat azrabeauti@gmail.com or comments jer kat post nie k..

Tumpang Lalu Untuk Iklan.... 
VCO Treenea, Alpha Lipid SD2, Shaklee & SF Beauty/Significant

No comments:

Post a Comment